AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Het licht voorbij de horizon

Een reactie plaatsen

‘Het licht voorbij de horizon’

Lieve kind, sluit de ogen voor het verdriet
Probeer de tranen te vergeten
Men begrijpt jou niet
Zij dansen heel anders het leven

Lieve kind, denk nog maar niet aan morgen
Aan de zorgen en het vergiet
Zie het licht voorbij de horizon
Hoor mij goed, dit hoef je écht niet

Lieve kind, je denkt toch niet dat ik anders zou kijken
Ook al zwem jij samen met de kikkers in het moeras
Ik zal jou mijn hand toereiken
En was al het kroos van jou af

Sluit de oogjes nu maar lief
Laat gaan wat jou zo bezig hield
Morgen is morgen, later is later
Ik zal jou beschermen met liefde
En zal blijven waken …
Totdat jij slaapt

__ // __

Persoonlijke woorden geschreven door © Madeleine Oppelaar.
13-08-2017. Tijd 16:39. Gelieve niet kopiëren zonder een schriftelijk woord van de auteur. Dank!

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

