AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Petite Rose

1 reactie

Dit kreeg ik gisteren voor het slapen innerlijk op mijn kussen gelegd. Het ging heel snel, moest het opschrijven. Mooi deze boodschappen….
‘Leine.

‘Petite Rose’

Met je blaadjes zo teer
Positief in het leven staand
Als een vioolklank zo helder van kleur
Als een bundel vol gedichten

Zet je voetjes in het water
Wees niet te streng
Maar voed jezelf alleen met liefde
Zo mooi zoals jij bent

Mijn sprankelend lichtje in het water
Een rots in de branding voor ieder
Ik heb je lief

__ // __

© Madeleine Oppelaar. 17-07-2017. 23:57 uur. Verboden te kopiëren zonder een schriftelijke toezegging van de auteur. Dank!

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

One thought on “Petite Rose

Geef een reactie

