AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Dit Is ’t Leven

2 reacties

Nieuw werkje (foto is ietswat donker....) Titel: 'Zoeken naar de opening' (Voorlopige titel....). Thema: Er is vernieuwd contact. Beide zoeken naar de juiste opening Datum 27:11 2016. Timeclose: 16:55 uur. Formaat: 36 x 48 CM. Oliepastelkrijt. Gemaakt door © Madeleine Oppelaar.Verboden te kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank! Met vriendelijke hart en groet, Madeleine.

Titel werkje:  ‘Zoeken naar de opening’. Thema: Er is vernieuwd contact. Beide zoeken naar de juiste opening Datum 27:11 2016. Timeclose: 16:55 uur. Formaat: 36 x 48 CM. Oliepastelkrijt. Gemaakt door © Madeleine Oppelaar.Verboden te kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank! Met vriendelijke hart en groet, Madeleine.

‘Dit Is ‘t Leven’

Dit is ‘t leven

Dit is ‘t leven

Maar waar ben jij toch gebleven …

Ik sta in het midden

 

Druk de droom aan het dromen

De pressie is de sloper

In mijn droom  …

Maar alleen als jij te dorstig wordt

 

Dit is ‘t leven

Dit is mijn leven

Dit is ‘t leven

Dit is mijn leven

 

Tijd, het klokje slaat rond

De wildeman speelt graag het monster

Omdat ongeduld mij blijft opwinden

Ik ween als ik adem

Ben angstig voor het moment

Als jij iets te dichtbij komt …

Dan word ik voorzichtig

 

Dit is ‘t leven

Dit is mijn leven

Dit is ‘t leven

Dit is mijn leven

 

Dit is het leven

Ik sta in het midden

Zo voorzichtig

Jij bent mijn leven

____ // ___

© Persoonlijke woorden geschreven door Madeleine Oppelaar. Datum: 26 -02-2017. Tijd close: 0.44 uur.  Thema: Elkaar liefhebben maar angstig worden als het toch iets te dichtbij komt. Verboden te kopiëren zonder schriftelijke toestemming van de schrijfster. Dank! Met een hartelijke warme groet, Madeleine Oppelaar.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Dit Is ’t Leven

  1. Werkelijk prachtig. Mooie ziel…

  2. Dag Karima, Wat leuk. Dank je wel voor je leuke reactie.
    Warme groet,
    Madeleine.

Geef een reactie

