AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Mist

2 reacties

16114450_1281066278606148_3302570158746234876_n

Mist

Vragende tranen heb ik niet meer
Het water heeft ze uitgewist
Tracht nu alles los te laten
Maar jou helemaal loslaten kan ik niet
Altijd zal ik van je blijven houden
Vasthoudend aan een ongrijpbaar licht

Mijn wereld staat nu even stil
Want het pad voelt koud
Koud …. net zoals de mist

____ //____

Persoonlijke woorden zijn geschreven door (c) Madeleine Oppelaar. Datum 18-01-2017. Time closure. 07.33 uur.
Gelieve niet kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Mist

  1. 💋😊🎸

Geef een reactie

