AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Kwetsbaar

3 reacties

NIEUW WERKJE: He he... het eindsignaal mocht vallen vandaag van mevrouwtje, Na toch nog een stoeipartij gisteren en vandaag. Hier is hij dan, het allernieuwste werkje.... Ja, ik ben trots en ben blij! Titel: 'Het verloren schaapje'. Thema: Je voelt je als een schaap zo verloren, en kwetsbaar, als je een symbool afdoet, wat juist zoveel voor jou betekent heeft. Wat ook in onvoorwaardelijke verbintenis staat met de ander. Het gevoel hebbende van je gewonnen geven, dat van jezelf afwijzen... jezelf weer in een hoekje plaatsen net zoals toen je overschreeuwd werd. Gaan de weg wordt het gevoel minder en zachter en voel je de werkelijkheid en bemerk je op dat de liefde zo groot voor elkaar is dat je niet hoeft los te laten. Enkel de oude patronen zullen losgaan en een vernieuwing wordt gebracht. De weg naar de diepe waarheid is ingeslagen.... Datum: 15-01-2017. Tijd closure: 16:10 uur. Formaat: 36 x 48 CM. Oliepastelkrijt. Gemaakt door © Madeleine Oppelaar.Verboden te kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank! Met een vriendelijke hart en groet, Madeleine.

NIEUW WERKJE:
Titel: ‘Het verloren schaapje’. Thema: Je voelt je als een schaap zo verloren, en kwetsbaar, als je een symbool afdoet, wat juist zoveel voor jou betekent heeft. Wat ook in onvoorwaardelijke verbintenis staat met de ander. Het gevoel hebbende van je gewonnen geven, dat van jezelf afwijzen… jezelf weer in een hoekje plaatsen net zoals toen je overschreeuwd werd. Gaan de weg wordt het gevoel minder en zachter en voel je de werkelijkheid en bemerk je op dat de liefde zo groot voor elkaar is dat je niet hoeft los te laten. Enkel de oude patronen zullen losgaan en een vernieuwing wordt gebracht. De weg naar de diepe waarheid is ingeslagen….
Datum: 15-01-2017. Tijd closure: 16:10 uur. Formaat: 36 x 48 CM. Oliepastelkrijt. Gemaakt door © Madeleine Oppelaar.Verboden te kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank! Met een vriendelijke hart en groet, Madeleine.

Kwetsbaar

Met het dalende licht van de dag
Verschijnt er een engel aan het raam
Tijdens het spel binnen zo teer en zacht
Vertellen tranen dat het oude los zal gaan

In de ingeslagen weg van niet terug
Waar enkel de liefde nog overeind blijft staan
Zeg ik, adieu, dank je wel, ik ga
Want het is al laat

Mijn hart, mijn hart zo kwetsbaar… krachtig

Als een witte lotusbloem
Sta ik met de vleugels gespreid
En lach ik nu vrij
Op deze nieuwe dag

De laatste inspiraties aan de wand
Hebben hun werk gedaan
Jaren lang was de weg hard
Maar het was de eenwording waard

Mijn hart, mijn hart zo dankbaar, krachtig
Mijn hart, jouw hart

Als diverse woorden
De liefde blijven omlijsten
Als twee vlinders
Dansen als één
Dan weet je dat ik van je hou

Ik hou van je
Ik hou van je
Ik hou van jou

Mijn hart, jouw hart, zo kwetsbaar, krachtig

____//____

© Persoonlijke woorden geschreven door Madeleine Oppelaar.
Datum 31-12-2016. Time closure. 0.01 uur.
Gelieve niet kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank.
(deze tekst zal worden gebruikt als een lied tijdens het Liefde en Healing concert te Zonhoven, België).

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

3 thoughts on “Kwetsbaar

  1. Mooi Leine 💟

  2. wat een talent heb jij

  3. Dank je wel Erwin. Ik doe graag wat ik doe….

Geef een reactie

