AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Vrij

Een reactie plaatsen

Titel: ‘Body of Light’. Datum 6 Juni 2013. Oliepastel. 56 X 34. Thema: Tweelingzielen, zielliefde. Gemaakt door Madeleine Oppelaar. Gelieve niet kopieren zonder schrftelijke toestemming. Dank

Titel: ‘Body of Light’. Datum 6 Juni 2013. Oliepastel. 56 X 34. Thema: Tweelingzielen, zielliefde. Gemaakt door Madeleine Oppelaar. Gelieve niet kopieren zonder schrftelijke toestemming. Dank

“Vrij”

Vrij van donkere gedachtes
Vrij van kettingen, bestratingen en drempels
Vrij van sloten
Vrij van oplegging
Vrij van angst
Vrij van woorden en moeten
Vrij van de haastige tijd
Vrij van alles open ik mijn zijn
Vrij van alles open ik mijn geest

Niet denken maar met alle liefde delend
Sturende richting de weide van het universum
Het pure zijn van Liefde en Licht ontvangen
Een puur ervaren
Voel en ervaar jij dit ook?
Het is magisch

____//____

© Persoonlijke woorden geschreven door Madeleine Oppelaar. 9-10-2016.Time close 13:17 uur.
Gelieve niet kopiëren zonder schriftelijke toestemming.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

