AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Open

2 reacties

Foto in copyright van Madeleine Oppelaar

Foto in copyright van Madeleine Oppelaar

‘Open’

Het raam staat wijd open
Open naar elkaar
De waarheid gevonden
Diep in ons zijn
Wiegend samen aan het water
In al haar tijdloosheid
Onvoorwaardelijk in liefde en licht verbonden

Mijn lief
Mijn lief
Heb je zo lief
Mijn lieve trouwe engel

Persoonlijke woorden geschreven door © Madeleine Oppelaar. Tijdclose: 23 Augustus 20:45 uur.
Kopiëren zonder een goedkeuren verboden. Hiervoor dank. Lieve groet, Madeleine.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Open

  1. mooiiii 💟

Geef een reactie

