AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Wiegliedje voor Lotus

Een reactie plaatsen

‘Het Is Tijd Om Te Gaan Slapen’

Lieve Lotus het is tijd om te gaan slapen
De wolkjes zeggen je bent moe
Het is tijd lieve Lotus om te slapen
Doe je oogjes maar toe

Het is tijd lieve Lotus om te gaan slapen
De wolkjes zeggen je bent moe
De zon is naar de maan en de sterren
En de engel zal waken tot vroeg

Het is tijd lieve Lotus om te slapen
Ik zie dat je moe bent mijn kind
Ik hou van jou mijn sprankelend meisje
Doe nu je oogjes maar dicht

Het dolfijntje zal dansen in het water
Met de kristallen in het zicht
De engel zal over jou waken
Met haar vleugels als deken belicht

Lotus het is tijd om te gaan slapen
Doe de oogjes nu maar dicht
Lieve Lotus mijn sprankelend meisje
Ik zie jou weer tijdens het ochtendlicht

(neuriën)

Ik zie jou weer in het ochtendlicht

Lieve Lotus, slaap lekker, tot morgen!

Speciaal geschreven voor mijn vriendin Annabelle en Lotus door Madeleine Oppelaar. © Madeleine Oppelaar. Timeclose: 23:23 uur, 4-08-2016. Kopiëren verboden zonder een persoonlijk schrijven. Hiervoor dank! Warme groet, Madeleine.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

