AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Diepe wateren en zwanen

2 reacties

zwaan

Diepe wateren en zwanen

Zwanen zijn er ook om ze weg te laten drijven. Ook al lijken ze nog zo mooi, vol liefde, hebben ze je oneindig lief in het ‘Hemelse Licht’. De diepe wateren zijn allemaal in vertrouwen genomen en zijn idem net zo diep ervaren de afgelopen jaren. Haar totale lengte is afgelegd (of zelfs meer). Nu is het tijd geworden voor een andere route. Ik mag de vleugels pakken en wegvliegen. Ik laat de keuze dit keer niet meer bij jou, maar bij mezelf. Ik hou van je, maar ‘het houden van’ dat is blijkbaar niet genoeg om jou te kunnen overtuigen dat mijn pure hart meer zegt dan enkel ‘ik hou van jou!’………

In liefde,
Madeleine.

Wanroij, 12 Februari 2016 (23:30)

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Diepe wateren en zwanen

  1. Dag Leine.

    ik doe t liever zo..per mail. Ik begreep..ik kwam op je fb page terrecht, dat t helaas ..over is. jaja ..ik hoor t je meteen al zeggen…..nouuu…niet echt….want ik weet dat er n spec band is…… en kijk lieverd, das precies hoe en wat ik met Ingrid beleefde….3 jaar tobben…..ruimte geven ..etc etc …kan r boeken mee vullen…..tjahh.de Liefde KAN niet van 1 kant komen.. ik gaf gister mn zoveelste….en LAATSTE …open hartige mail naar haar….en nu…is t echt klaar..zo dacht EN voelde ik……herkenbaar ? ( al zijn de vormen anders….toch merk ik gelijkenissen op…

    Ik Wens Jou…….Liefde ……❤☺

    Ben 💟😊

  2. Hier is het anders Ben. Er mag nu rekening genomen worden met mijn hart. Daarom is mijn besluit om weg te vliegen. De liefde zal er altijd zijn. Waar dan ook. Maar op deze manier kan en wil ik niet meer verder. Dit doet te pijn en gaat te koste van mijn ik en zijn nu. Het hemelse is mooi, heeft ons veel gebracht, aangereikt en geleerd (en nog). Daar ben ik zeer dankbaar voor. Maar ook ik heb aardse gevoelens. En deze gevoelens mogen juist in het openbaar ontvangen worden en niet steeds naar de achtergrond gewrongen worden omdat de ander dit zo graag wil. .Helaas is mijn hart niet van blik die je af en toe eruit kan tikken en dan weer terug kan hangen als het weer goed van kleur is. Ik heb een heel eigen en uniek hartritme. Hier is er maar één van….

    Warme groet,
    Madeleine.

Geef een reactie

