AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Een ruimte zonder woorden

2 reacties

Klein en snel werkje. 30x24 CM. Oliepastel krijt. Titel. 'Hou vertrouwen op het zon en maanlicht'. Thema: 'Vertrouw op het licht. Laat de aardse tijd en al haar invulling los... ' (c) Madeleine. Oppelaar. Datum: 6-6-2015.Tijd closure: 12:42. Gelieve niet kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank! Beeldende groet,..

Klein en snel werkje.
30×24 CM. Oliepastel krijt. Titel. ‘Hou vertrouwen op het zon en maanlicht’. Thema: ‘Vertrouw op het licht. Laat de aardse tijd en al haar invulling los… ‘
(c) Madeleine. Oppelaar. Datum: 6-6-2015.Tijd closure: 12:42.
Gelieve niet kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank!
Beeldende groet,..

“Een ruimte zonder woorden”

Jouw toekeren valt binnen als de wind
Als een schaduw geraakt tot het midden
Ik herinner me nog de leegte zonder woorden
Jouw starheid liet me woelen tot de morgen

Fluister mij een lied voor het slapen
Bescherm mij tot dat het licht worden mag
Ik herinner me nog hoe fraai het eerder zag
Maar ook hoe ik mij alleen voelde staan
Ik herinner het me nog…..

Gelijktijdig en alleen in een ruimte zonder woord
Gesloten ogen verzwegen liever onze zorg
Druk met de bagage die we brachten
In iedere kamer was flink gekrast

Fluister mij een lied voor het slapen
Bescherm mij tot dat het licht worden mag
Ik herinner me nog hoe fraai het eerder was
Maar ook hoe ik mij alleen voelde staan
Ik herinner het me nog…..

Het raam staat open als de ster nu zijn kracht vindt
De klankzin vanuit mijn ziel & de timbre van de zender
Een liefdevol wederzien geheel in het licht
Jouw stem is gehoord, voorzichtig gaan we verder

Persoonlijke geschreven woorden zijn in copyright van © Madeleine Oppelaar.
Datum: 09 November 2015. Time close 21:24 uur.
Thema: Het eerdere negeren herinneren en de belevenis hiervan. Liefde terugvinden. Aanvulling: Het gaat over het negeren van toen, en mijn beleven hiervan. Idem hoe enkele weken geleden het wederzien is ervaren. Het zit wel goed….
Verboden te kopiëren zonder schriftelijke toestemming. Hiervoor onze dank!
Met een warme groet, Madeleine Oppelaar.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Een ruimte zonder woorden

  1. ❤ Fragile Heart …If there's a letting go.. All Is Near ❤

    Kusje Ben

  2. Komt goed, we zijn mooi onderweg.

Geef een reactie

