AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Zwijgen

3 reacties

Foto geschoten door Madeleine Oppelaar. Verboden te kopïeren zonder schriftelijke toestemming. Hiervoor onze dank!

Foto geschoten door Madeleine Oppelaar. Verboden te kopïeren zonder schriftelijke toestemming. Hiervoor onze dank!

Zwijgen

Het water voedt
De wind heeft het juiste hart geschreven
Doch houd hij zich in
Veelzeggend,
kleuren de paden nu prachtig rood voor mij
Om vervolgens in vertrouwen te zwijgen

© Madeleine Oppelaar. 27-10-2015
Tijd closure: 9:48 uur.
Thema In jezelf gaan (herfst) en in liefde en vertrouwen blijven (vol overgave zijn…)
Persoonlijke woorden zijn geschreven door Madeleine Oppelaar. Verboden te kopiëren zonder schriftelijke toestemming. Hiervoor onze dank!

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

3 thoughts on “Zwijgen

  1. Zwijgen …mooi…ik zit daar in ..mooi

  2. Nynphe en Ben, dank jullie wel voor jullie spontane reacties! Dit geeft de auteur moed om meerdere woorden te verspreiden en tevens te laten vloeien… 🙂
    Een warme ❤ en groet,
    Madeleine.

Geef een reactie

