AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

“Leine”

Een reactie plaatsen

Foto in copyright by M. Oppelaar.

Foto in copyright by M. Oppelaar.

Leine

‘Ik ben wie ik ben
Een met mezelf
In rechte lijn
Vol vertrouwen
Als een boom
Vrij ademend
Alleen als ik
Zo als mij
Een in pure zijn
In liefde met ‘Leine’

Persoonlijke woorden geschreven door Madeleine Oppelaar. In copyright van (c) Madeleine Oppelaar. Closure 8 Augustus 2015. Tijd: 11:22 uur.
Verboden te kopiëren zonder schriftelijke toestemming. Hiervoor onze dank!

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

