AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Liefde

Een reactie plaatsen

Nieuw werkje. Titel: “Like The Heart of the Universe (I Come Home To You)”. Oliepastelkrijt en acryl.. 50 x 65 cm (c) Madeleine Oppelaar’. 22– 3 – 2015. Tijd close: 12:59 uur. Thema: Liefde en thuiskomen. Verboden te kopiëren zonder toestemming. Dank. Met beeldende groet, Madeleine.

Nieuw werkje. Titel: “Like The Heart of the Universe (I Come Home To You)”. Oliepastelkrijt en acryl.. 50 x 65 cm (c) Madeleine Oppelaar’. 22– 3 – 2015. Tijd close: 12:59 uur. Thema: Liefde en thuiskomen. Verboden te kopiëren zonder toestemming. Dank. Met beeldende groet, Madeleine.

Liefde

Zonder woord spraken we jarenlang tot elkander
Zo wijd als de horizon is, zo groot is het verlangen
Zo betoverend mooi zoals de stroming nu is
Zo groots spiegelt de liefde
In jouw hart, mijn liefste
Heb ik voor altijd in vertrouwen…
‘Ik hou van jou’ geplant

Persoonlijk gedicht: © Madeleine Oppelaar
4 April 2015. Tijd close 12:12 uur
Kopiëren verboden zonder schriftelijke toestemming. Dank!
Beeldende groet, Madeleine.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

