AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Zon

2 reacties

Foto in copyright van Madeleine Oppelaar. Gelieve niet kopiëren zonder toestemming. Dank!

Foto in copyright van Madeleine Oppelaar. Gelieve niet kopiëren zonder toestemming. Dank!

Zon

Zon, soms is het alsof je er niet bent
Dan voel ik een leegte
Een koude laag, een diep verlangen
Maar als ik dan toch weer je warmte voel
Vormt zich een licht terug in mij
Vlammend als een haard
En beweeg ik me opnieuw richting jou
Diep kijkend in beide ogen
Met hoop en liefde als een bron wonend in het hart

Persoonlijk gedicht geschreven door (c) Madeleine Oppelaar.
Datum 24-01-2015
Tijd close: 12:47 uur

Gelieve niet kopiëren zonder het schriftelijk schrijven van de maakster. Hiervoor dank. Met beeldende groet, Madeleine Oppelaar.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Zon

  1. [?] de zon blijft……onze zon blijft, unless the dark clouds & rain in our life… its even stronger…..this sun cannot shine without them [?][?]

  2. P, is als de zon bedoelt. Tevens wordt de kundalini beschreven…. But we know love xxx

Geef een reactie

