AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Roos

2 reacties

red-rose-with-water-drops

“Roos”

Liefde zuivert pijn
Door lagen die eerder aangeraakt zijn
Liefde belicht het kristal
Een begeleiden door schaduw en verval

Het woordje liefde
Heeft mij juist de kracht terug gegeven
Wordt door warmte en licht begeven
De roos zal nu liefdevol gevoed blijven ….
Iedere dag gezegend….

______________________________________

Persoonlijk gedicht geschreven door © Madeleine Oppelaar.
Datum 24-01-2015. Time close: 17:54 uur.

Verboden te kopiëren zonder toestemming. Hiervoor dank.
Met beeldende groet, Madeleine Oppelaar.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Roos

  1. [?] van mij> Jou

  2. Jij bedoeld hij Ben??? Idem denk ik…
    Dank je wel voor je leuke reactie.
    ‘Leine…

Geef een reactie

