AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Liefdesbron

2 reacties

68044_426591890727864_1317178436_n

‘Liefdesbron’
Ik wou dat ik een piepklein lieflijk vlindertje was
Zodat ik over bomen en bergen kon vliegen
Zonder kompas

Schuilend onder een grote eikenblad
Voor de regen die mij ongetwijfeld achterna zat

Op zoek naar de lachende zon
Op zoek naar mijn liefdesbron

Alle vrijheid hebbend van de wereld
Zonder dat iemand mij ook bestempeld

Genietend van de bloemen en de bloemengeur
Van de opkomende zon met zijn mooie kleur

…Niets te moeten, niets te hoeven
Alleen het afleggen van mijn eigen vliegroute

Reizend van bloem naar bloem
Ziels alleen, met mijn eigen gezoem

Zodat ik me weer kan opladen
En verder kan reizen
… Naar de volgende bloembladeren richting de Zuiderzon

25 Maart 2011. Persoonlijk gedicht geschreven door Madeleine Oppelaar. In copyright van © Madeleine Oppelaar.
Tijd 21:59 uur. Thema: ongekaderd leven, zonder bestempeling, zonder beïnvloeding van buiten, maar in eigen vrijheid, zicht en liefde.

Gelieve niet kopieren zonder toestemming. Mijn speciale dank. Lieve groet, Madeleine Oppelaar

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Liefdesbron

  1. Moooi Madeleine…Jij BENT deze Vlinder ❤

  2. Dank je Ben <3. Ik leef inderdaad ongekaderd.
    Warme groet,
    Madeleine.

Geef een reactie

