AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Ben

2 reacties

Ben. Foto is in copyright van Mark van Els (mijn ex). Gelieve niet kopieren. Dank!

Ben. Foto is in copyright van Mark van Els (mijn ex). Gelieve niet kopieren. Dank!

“Ben”

Jou loslaten is moeilijk
Een pijn niet te vermijden
Met de ziel tot je gezongen
Een mooi licht brengend als een deken om je heen
Alsof de hemelpoort open viel
Een liefdevol teken
Zal je ondeugd nooit vergeten
Jij reist voor altijd mee in mijn hart en ziel

© Madeleine Oppelaar. 13 Juli 2014. Closure 10:07 uur.
Gelieve niet kopieren. Dank!

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

2 thoughts on “Ben

  1. Zo zeg ..mooi hoor [?] ’t ging toch niet over mij he [?]

    Liefs Ben

    • Nee lieve man. Mijn ex en ik hebben afgelopen Vrijdag ‘Onze trouwe viervoeter Ben’ moeten laten inslapen (zie image boven het gedicht). Ik heb afgelopen Zaterdag bij hem gezongen, tot hem gezongen, en zo afscheid van hem genomen. Het was een mooi moment. Waarbij een mooi groot licht kwam.
      Ik en Mark heb even verdriet. Maar het is goed zo. Ben is verlost van een pijn die ondragelijk zou zijn geworden.

      ‘Leine..

Geef een reactie

