AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Vier Edelhertjes

Een reactie plaatsen

hertjes

‘Vier Edelhertjes’

De zon en de hemel breken als een schimmenveld open
Engelen makend zo puur zij aan zij
Langs boslandschappen in de vroege morgen
Zingt een liefkozend lente briesje zijn scheepjes voorbij

Dansend door de oases van licht
Langs stralende plassen van water
Verschijnen vier edelhertjes voor mij
Die harmonieus kijken richting het eeuwige later

De haven van de wind ligt al gereed voor de reis
De zon seint statig in hun oren
Ik begrijp de vlucht van de kleine dingen
Zodra de klok zich haast …
Zijn ze zoekende naar het paradijs van morgen

© Madeleine Oppelaar. 20 -04-2014. Tijd close: 11:20 uur.
Gelieve niet kopiëren zonder het schriftelijk schrijven van de maakster zelf. Dank! Met vriendelijke groet, Madeleine.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

