AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Ik Ben

Een reactie plaatsen

Madeleine Oppelaar. Foto is gemaakt door Door (3-4-14). Gelieve niet kopieren. Bijzondere Dank! Warme groet, Madeleine.

Madeleine Oppelaar. Foto is gemaakt door Door (3-4-14). Gelieve niet kopieren. Bijzondere Dank! Warme groet, Madeleine.

‘Ik Ben’

Ik ben mijn eigen familie
Ik ben moeder
Ik ben vader
In de rol van eigen opvoeder zijnde
Het geborgen kind in mij

Ik ben broer én zus
Ik ben minnaar én es
Ik ben (een ge)liefde
Maar het meeste ben ik mijn eigen maatje
Mijn beste en trouwste vriendin

Eén met ik
Eén met mij
Eén met mijn zijn
Ik ben …..
Een mooi pakketje samengebundeld in één

Ik ben één
Ik ben….
Ik ben thuis
Thuis in mezelf
Ik ben ….

© Madeleine Oppelaar. Gedicht geschreven op 12 April 2014. Closure: 19:11 uur.
Gelieve niet kopiëren zonder het schriftelijk schrijven van de maakster zelf. Dank!
Warme groet, Madeleine.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

