AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

It Did Not Stop

Een reactie plaatsen

Werktitel: Though you might believe in an innocent world I experienced differently. Datum: 16 Augustus 2010. Techniek: Grafisch schilderen op computer tekenpalet. Programma: Adobe. Thema: Jij kan wel zeggen dat je gelooft in een onschuldige wereld maar ondertussen heb ik anders ervaren. Ben van binnen verrot en gekwetst. Gelieve niet kopieren zonder schriftelijk woord van de maakster zelf. BIJZONDERE DANK! Met vriendelijke groet, Madeleine Oppelaar.

Werktitel: Though you might believe in an innocent world I experienced differently. Datum: 16 Augustus 2010. Techniek: Grafisch schilderen op computer tekenpalet. Programma: Adobe. Thema: Jij kan wel zeggen dat je gelooft in een onschuldige wereld maar ondertussen heb ik anders ervaren. Ben van binnen verrot en gekwetst. Gelieve niet kopieren zonder schriftelijk woord van de maakster zelf. BIJZONDERE DANK! Met vriendelijke groet, Madeleine Oppelaar.


“It didn’t stop”
(Geheel in het Engels)

Today I’m feeling better
Today I’m feeling fine
Let’s say all the processes are now in the past
-Though you make me feel I’m still miles behind
Was my yesterdays love not warmly enough?

Now it is time for laughter
Now it is time for me to heal
Time to let it all go & down
But you don’t understand what I feel
Though your paternalism hurts
Your door burns
& your angst kills me

From day one
It didn’t stop
It didn’t fade
-It just stayed
You left me to experience it all over again

Didn’t you hear my cry for you baby?
Please don’t say you cannot bare
Safe the sorry asses for yourself
Those won’t bring me ahead

Do you honestly believe
That your silence doesn’t hurt
-And that I do not feel alone at times
That voices in my head
Keep feeding my heart
Since you are not the only one
Come on… your angst kills me

From day one
It didn’t stop
It didn’t fade
-It just stayed
You left me to experience it all over again

On and on (leave me alone)

From day one
It didn’t stop
It didn’t fade
It just stayed
Am experiencing it all again

-But I would like to move on
__________________________________________________________________________
Persoonlijk gedicht geschreven door: Madeleine Oppelaar
In Copyright of: (c) Madeleine Oppelaar
Theme: Proces van ziek zijn. Uit elkaar groeien, in twee verschillende werelden leven, elkaar niet meer kunnen vinden.
Datum: 28 October 2010
Tijd closure: 23: 28 uur
Gelieve niet kopiëren zonder het schriftelijk OK woord van de maakster zelf. Lieve groet, MSCE Oppelaar
_____________________________________________________________________________

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

