AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

En Als Jij Het Wou

Een reactie plaatsen

Regen en zon  maakt Regenboog. Foto os genomen door Madeleine Oppelaar

Regen en Zon maakt Regenboog. Foto is genomen door Madeleine Oppelaar

“En Als Jij Het Wou”

Ik zou je voor altijd willen beschermen
Ja, als een piepklein wit muisje diep tegen mijn hart
En in mijn uitgestippelde wegen
Blijf je dan misschien in leven

En ik zal altijd op je willen letten
Ja, de hele dag en zelfs de wintertijd
Vervelende herders en trutten zullen mijn kont niet achtervolgen

En als jij het wou, dan zou ik voor altijd bij je blijven
En als jij het wou, deed ik nog veel sneller vliegen
En als jij het wou, blijf ik voor altijd dicht bij je

Jouw boze dromen en leugens zullen we maar niet opgraven
Misschien dat de mieren het diepbevroren menu wel lekker zullen vinden
Die zullen voor altijd bij mij verscholen zijn

Ik zal proberen jouw regen en donderslagen als muziek te voelen
Ik zal de angst van jou het stopbord toewijzen
En ik zou zelfs voor jou huilen …. soms een eeuwigheid

Ik zal jouw hoge bergen durven te beklimmen
Al is het even om te zwemmen met de kikkers
Misschien probeer ik wel te reizen
Want de kans bestaat dat jij niet meer verder wilt
Misschien heb jij jouw ziel de boodschap wel gegeven om te verdwijnen

En als jij het wou, zou ik voor altijd bij jou blijven
En als jij het wou, deed ik sneller proberen te vliegen
En als jij het wou, blijf ik voor altijd bij je

________________________________________________________
Persoonlijk gedicht geschreven door: Madeleine Oppelaar
Copyright by: (c) Madeleine Oppelaar
Datum: 2 Juni 1996
Thema: Depressie en de doodwens van een goede vriend
Tijd closure : 02:12
Gelieve niet kopiëren zonder het schriftelijk OK woord van de maakster zelf. Bijzondere dank! Lieve groet, MSCE Oppelaar …
________________________________________________________

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

