AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Sorrow

Een reactie plaatsen

Studie nat in nat met Acryl. 2 April 2012. Titel: Take care of the inside. (c). Madeleine Oppelaar / Mad!Studios. Kopieren is verboden zonder persoonlijk woord van de maakster. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Madeleine.

Studie nat in nat met Acryl. 2 April 2012. Titel: Take care of the inside. (c). Madeleine Oppelaar / Mad!Studios. Kopieren is verboden zonder persoonlijk woord van de maakster. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Madeleine.


SORROW

(In het Engels geschreven)

Fortune tellers foreseen my path and sorrow
You’re not allowed to follow
Me on this Tuesday’s scare dancing
Look away

Little angels with their tacky tongues
Greeted me at time scare garden
All the lights went on at Sunset Boulevard
Thought you would stay

Little angles carry poison
While they kissed the drug into my arm
It suppose to stay in for eight hours accidentally
You asked me what I feel

Take down those cold river moments
Bury the hurt somewhere deep
& then later sing me your fantasies

Little angels with fire on their faces
Keep stabbing my heart in my honor
You are a mess my dear
And left me alone to bleed

Please tear down those cold river moments
Bury the hurt somewhere deep
Rebuild the rainbow
& sing me your fantasies

_____________________________________________________________________________________________
Persoonlijk gedicht geschreven door: Madeleine Oppelaar
Themma: Ziekte en haar proces
Datum: 17 Juni 2009
Tijd closure : 14:42
(c) Copyright 2009 by: Madeleine Oppelaar.
Gelieve niet kopiëren zonder een schriftelijk ok van de maakster zelf. Warme groet,
Madeleine Oppelaar

______________________________________________________________________________________________

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

