AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Op Zoek Naar De Liefdesbron

1 reactie

68044_426591890727864_1317178436_n

“Op Zoek Naar De Liefdesbron”

Ik wou dat ik een piepklein lieflijk vlindertje was
Zodat ik over bomen en in de wolken kon vliegen …
Zonder een kompas

Schuilend onder een groot en groen eikenblad
Voor de regen die mij ongetwijfeld achterna zat

Op zoek naar de lachende zon
Op zoek naar mijn liefdesbron

Alle vrijheid hebbend van de wereld
Zonder dat iemand mij ook bestempeld

Genietend van de bloesem en de bloemen geur
Van de opkomende zon met zijn mooie kleur

… Niets te moeten, niets te hoeven
Alleen het afleggen van mijn eigen vliegroute
Reizend van bloem naar bloem
Helemaal alleen, met mijn eigen gezoem

… Totdat ik het heb gevonden,
Die liefdesbron
Wachtend in de mooie en warme Zuiderzon

Zodat ik me weer kan opladen
En verder kan reizen
… Naar de volgende bloembladen

______________________________________________
Persoonlijk gedicht geschreven door: Madeleine Oppelaar
In copyright of Madeleine Oppelaar
Datum: 25 Maart 2011
Tijd closure : 21:59
Thema: Verlangen naar vrijheid, nieuwe bron van pure liefde, zonder enige bestempeling/ inkadering
Gelieve niet kopiëren zonder het schriftelijk OK woord van de maakster zelf. Bijzondere dank! Lieve groet, MSCE Oppelaar …
______________________________________________

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

One thought on “Op Zoek Naar De Liefdesbron

  1. Pingback: Een Afscheid Nooit Gewild… | AVurVeda

Geef een reactie

