AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

De Afzetting

Een reactie plaatsen

Werk met Acryl. Titel: "Naar De Kern". Datum 01-05-2012. Tijd closure: 01:15 uur. Formaat Aquarelpapier 30 X40 CM. (c) Copyright 2012 by Madeleine Oppelaar / Mad!Studios.nl. Gelieve niet kopieren zonder het schriftelijk OK van de maakster zelf. Bijzondere dank. Met vriendelijke groet, MSCE Oppelaar.

Werk met Acryl. Titel: “Naar De Kern”. Datum 01-05-2012. Tijd closure: 01:15 uur. Formaat Aquarelpapier 30 X40 CM. (c) Copyright 2012 by Madeleine Oppelaar / Mad!Studios.nl. Gelieve niet kopieren zonder het schriftelijk OK van de maakster zelf. Bijzondere dank. Met vriendelijke groet, MSCE Oppelaar.

De Afzetting
De hoofdfilm moeten verlaten waarvan ik het scenario zelf goed ken
Een jas zo vertrouwd om mijn schouders stevig gespannen
Trieste gevoelens van machteloosheid overheersen
Door toedoen van een ander zijn er vele met mij samen achter het speelveld gebracht
Met al haar bewoners daar badend in pijnlijke onrust gelaten

De afzetting voelt onnodig
Net zoals het hopeloze gekronkel in onze wereld
Dagen kruipen als een ontvreemd puzzelstukje voorbij
Mijn zoute tranen staan morgen vormend van afscheid in jouw handen gegijzeld

Ik hoor mijn zachte stem dapper zeggen
Goh, ik mag eindelijk al mijn dromen gaan belopen
Doeken maken waarvan de kijkdozen nog niet ingekleurd zijn
Regeltjes volschrijven die misschien nog niet zijn geletterd
Beste Maat, jij mag best de indruk wekken dat ik tevreden zijn mag
Maar mijn hart is inmiddels door pikkende snavels flink bekrast …
Misschien licht ontredderd, toch niet lang getreurd
Terwijl Zij gisteren haar hand voor de gulle gouden stuiver nog opengevouwen had
En het bad op het terrein gewillig verder liet overlopen

___________________________________________________________________________________
Persoonlijk gedicht geschreven door: Madeleine Oppelaar.
Datum: 3 Maart 2012. All rights reserved.
Thema: Ontslag en afwijzing
Tijd closure: 01:35:46.
Niets mag overgenomen worden zonder het schrijftelijk groene licht van de maakster zelf. Vriendelijke dank! Warme groet, Madeleine.
© Copyright by Madeleine Oppelaar
_____________________________________________________________________________________

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik idem schilderwerk en schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

