AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Daar is de wereld waar ik wil zijn

Een reactie plaatsen

Werktitel: I Said No. Onderwerp: Laat me nou, net de bestraling een beetje proberen te verwerken en dan staat nu al de volgende trauma voor de deur. Chemo... Laat me toch met rust. Verlang naar mijn onschuldige leventje terug. Techniek: Grafisch computer tekenwerk (teken tablot van Wacom). Datum: 22-11-2010. Kunst copyright: Madeleine Oppelaar (alias Mad!Studios). Dit werk is heel persoonlijk. Gelieve niet kopieren zonder schriftelijk woord van de maakster. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Madeleine Oppelaar.

Werktitel: I Said No. Onderwerp: Laat me nou, net de bestraling een beetje proberen te verwerken en dan staat nu al de volgende trauma voor de deur. Chemo… Laat me toch met rust. Verlang naar mijn onschuldige leventje terug. Techniek: Grafisch computer tekenwerk (teken tablet van Wacom). Datum: 22-11-2010. Kunst copyright: Madeleine Oppelaar (alias Mad!Studios). Dit werk is heel persoonlijk. Gelieve niet kopieren zonder schriftelijk woord van de maakster. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Madeleine Oppelaar.

Daar is de wereld waar ik wil zijn

Als ik denk aan de dag van gisteren
Verdrinkt mijn hart bijna van verdriet en verlangen
Verlangend naar de tuin waar het groen nog zo onschuldig zag
En de reuk van het gras door niemand te vervangen

Waar de vogels in harmonie zullen zingen in de lente regen
Waar de krekels deftig preken op de heide en bij wegen
Maar nu heerst er alleen maar verslagenheid na het horen
Het werd kil waardoor de zon voorgoed zijn lach heeft verloren

Antwoorden die ik aannam blijken nu niet meer de waarheid
Het is opeens een onzekere wereld van draden wat ik doorlopen moet
En ik weet dat ik me toch vergist moet hebben
Omdat alles om mij heen nu wantrouwend aanvoelt

En schatje, als je dichtbij staat
Geef me dan je wijze raad
Wijs mij de weg in wat ik wel of niet moet doen
Mag ik de persoon blijven die jij liefhebt
Moet ik blij zijn dat ik er nog ben
Moet ik praten over wat ik voel
Of moet ik het zo beleven omdat het moet

Deze wereld is zo donker en zo ruw
Mag er ook een beetje liefde zijn
Schilder de hemelkleur boven weer licht
Want het verhaal binnen is zo kil en niet van mij

Schijn een ster tot hier in het midden van mijn hart
Waardoor alleen de warmte nog gloeit
Ik verlang zo terug naar de tuin
Daar is de wereld waar ik wil zijn

_________________________________________________
Persoonlijk gedicht geschreven door: Madeleine Oppelaar
Thema: Kanker en zijn processen
Datum: 30 April 2009
Tijd closure: 8:30
Gelieve niet kopiëren zonder het schriftelijk OK woord van de maakster zelf. Bijzondere dank! Lieve groet, MSCE Oppelaar …

__________________________________________________

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

Geef een reactie

