AVurVeda

'Gewoon omdat jij… jij mag zijn….!'

Kunstwerken gemaakt door Madeleine Oppelaar

15 reacties

Werken zijn gemaakt door © Madeleine Oppelaar. Verboden te kopiëren zonder toestemming. Hiervoor onze dank!
*Madeleine werkt niet in opdracht!* Kunstwerken zijn alleen in goed overleg te koop..! De galerij is bijgewerkt op 09-02-2017 (20:42 uur)

Hart en groet,
Madeleine.

Auteur: AVurVeda

Hallo.... Ik ben Madeleine Oppelaar en ben spiritueel coach en klanktherapeut bij AVurVeda. Onder de naam AVurVeda maak ik schilderwerk idem schrijf ik verhalen/ teksten / gedichten.

15 thoughts on “Kunstwerken gemaakt door Madeleine Oppelaar

  1. mooie werken lieve Madeleine

    knuffels en warme groet en liefs

    Jack

  2. Hey Jack, Dank je voor je lieve en spontane reactie en natuurlijk voor het komen naar mijn website.
    Warme groet terug,
    Madeleine.

  3. Wat een talentje.

    XXX Carola

  4. Hoi Madeleine. Gaaf! Betty

  5. Dag Betty en Carola, Dank jullie voor jullie leuke reacties. Binnenkort zal er veel meer werk worden geplaatst. Hou de pagina dus in de gaten. Voor nu bedankt voor de interesse en het hierheen fietsen. Warme groet, Madeleine.

  6. Mooi veelzijdig

  7. Dank je Karel voor jouw reactie en het bezoekje!
    Warme zonnige groet,
    Madeleine.

  8. je maakt mooi werk
    Hans

  9. Pingback: Site Updates | AVurVeda

  10. Dank je wel Erwin. Ik doe graag wat ik doe…..
    Warme groet,
    Madeleine.

Geef een reactie

